Fitness s MOVEinZLIN

Potřebujete shodit kila nebo zlepšit postavu?
Zdráháte se jít do fitness kvůli lidem, co fitness navštěvují? Není důvod se čehokoliv bát. Chcete překonat stud? Nechte to na nás!

Věříme na bezkonkurenční kombinaci pohybu na suchu a ve vodě a střídáme fitness tréninky s tréninky plavání (klasické plavání i "fitness ve vodě"). Z tohoto důvodu se také zaměřujeme netradičně na partie, které velmi pracují ve vodě.

Tato kombinace FITNESS vs. PLAVÁNÍ je velmi efektivní a na konci cesty plné zábavy a naučení se novým dovednostem je velmi rychlé hubnutí, zbavení se bolesti zad a celkové posílení pohybového aparátu. Naše tréninky ve Fitness se skládají jak z kondičních, kardio a kruhových tréninků, tak i klasických silových tréninků. Nijak drasticky neomezujeme jídelníček a další návyky klienta, prakticky vůbec. Věříme na přirozený a jediný férový efekt "příjem+ / výdej-". Kromě toho, že Vás dostaneme do top formy, s námi zažijete také kopec legrace!

Rezervujte si Váš osobní trénink ve Zlíně již dnes.

Tréninky dle kategorií

Trénink ve Zlíně - Kardio

Kardio

Kombinace kruhového tréninku s během nebo švihadlem. Ve vysokém tepu.

Trénink ve Zlíně - Kruhový na selhání

Kruhový na selhání

Zaměření na všechny partie, v rychlosti s minimem pauz. Budování odolnosti.

Trénink ve Zlíně - švihadlo

Jumprope

Cvičení se švihadlem. Kardio trénink ve vysokém tepu. Jumprope kombinace v pravidelných intervalech.

Trénink ve Zlíně - Pro ženy

Dámská liga

V pomalém tempu, žádný spěch. Zaměření na dámské partie. Tréninky na přání našich královen z bazénu.

Trénink ve Zlíně - Fitness ve vodě

Fitness ve vodě

Plavecká cvičení, zaměřená na jednotlivé partie. Nohy, břicho, záda, triceps, hrudník, ramena.

Trénink ve Zlíně - Silový

Silový

V pomalém tempu, zaměření na jednotlivé partie a jejich posílení. Poměr 1/3 výkon vs. odpočinek.

Trénink ve Zlíně - Butterfly drills

Butterfly drills

Pro náročné! Top na hubnutí (až -10kg/měs). Extrémní spalování kalorií. Nutnost zákl. plaveckých stylů.

Ukázky tréninku

Kardio

Jumprope

Butterfly drills

Proč s námi?

Vše absolvujeme s Vámi, odtáhneme Vás
60 minut intenzivního tréninku
Kombinace s plaváním, obrovský efekt!

Ukázky tréninku

Silový

Abs

Fitness ve vodě

Měli byste vědět

Proč začít s Fitness?

  • posiluje srdce
  • velmi účinné v boji s nadváhou
  • zaměření na jednotlivé svalové partie
  • navýšení sebevědomí
  • odbourání stresu
  • pozitivní vliv na psychiku
  • budování imunity
  • změna prostředí, vystoupení z komfortní zóny
  • zvýšení adrenalinu a sexuální touhy
  • Proč s námi?

  • dostaneme Vás do top formy
  • vytvarujeme Vám postavu
  • tréninky budeme absolvovat s Vámi
  • namotivujeme Vás
  • zažijete kopec legrace a překonáte stud
  • nezničíme Vás
  • Váš čas neprovykládáme :)
  • Jak často?

  • Doporučujeme 2 až 4x týdně, proč?
  • pokud je Vaším cílem dostat se do formy, 1x týdně je málo
  • 2-4x týdně optimální, první efekt se projeví již po 6 týdnech
  • 5x týdně je příliš, tělo bude unavené a Vás to nebude bavit

    Pozn.: v kombinaci s Plaváním: max 1-2x týdně

    Náš tým

    Naším posláním je bavit, dávat, motivovat, podpořit a především předat!

    Naše heslo:
    Najít Vás, seznámit se, načíst, vzít Vaše sebevědomí a vystřelit ho do nebe!

    V MOVEinZLIN bylo nespočet klientů, kteří, když uslyšeli, že jako první půjdou po kraulu, lekli se, že to prostě není možné, že to nedokážou.
    Tohle prosím nechte na nás... :)

    MOVEinZLIN

    Pavel Kráčala

    plavání, fitness, sporty, děti

    MOVEinZLIN

    Jakub Skála

    plavání, fitness, sporty, děti

    MOVEinZLIN

    Roman Vlach

    fitness, sporty, děti

    MOVEinZLIN

    Bývalí plavci PKZ a ZPK

    plavání, dospělí, děti

    Jak to probíhá?

    Dámy, gentlemani, mladí, starší, nezadaní, sezdaní, rozvedení, rodiče, jejich děti. Všichni jsme taková #MOVEinZLIN rodina! Trénujeme ve vodě, na suchu, ve fitku, pracujeme se švihadlem, s míčem, čistíme hlavy a snažíme se lidem udělat ze sportu lifestyle.

    Milujeme plavání a fitness!